click...click...

HITS

Followers

Saturday, April 30, 2016

Cabut Gak Gigi Akhirnya...

Hari ni adalah hari temujanji Hariz dengan Dr Giginya, Dr Reagen.

Jam 9 pagi lepas kitaorang breakfast terus gerak ke sana.. Hariz nampak macam steady je..tapi dalam hatinya aku rasa dia takut2 gak tu..

En suami nak teman dia masuk ke dalam tapi bila ditanya sapa nak teman dia, disebut nak ibu gak temanπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ku dengar bunyi2 tu pun dah rasa ngilu..Dr tu nampak steady..macam2 dia ajak Hariz sembang tapi Hariz ni dia senyap, angguk2 je..tak cakap apa sangat pun..sampai Dr pun tanya, Hariz takut ka πŸ˜…

Tapi bila dah start membius sampai mencabut gigi tu baru la aku nampak respon dari dia...

Bila ku tengok gigi geraham yang Dr tu cabut, mak ai ..besar dan panjang gak la...berlubang pun besar..memang patut la kena buang....

Settle gak akhirnya