Followers

HITS

Saturday, March 05, 2016

Pindah Rumah : Sessi 1

Alhamdulillah...selesai sudah sessi pindahkan barang ke Kargo petang semalam..

Penat gak la walaupun daku tak buat apa2pun..hanya monitor je apa yang diaorg buat. Apa yang daku perasan barang2 aku ni mujur la ada dah packing awal2, jadi sedikit sebanyak membantu diaorg gak..
Barang, kereta & motor sama dibawa terus


Selesai je dalam jam 4.30 petang tu..kitaorg rehat2 jap... dalam jam 6 petang gerak ke Senai plak ambik En Suamiku balik...
En Suami keluar je terus diserbu budak2 ni...
Aktiviti hari ni plak.....

Sambung tengok2 apa lagi barang yang nak bawa balik ke Taiping plak minggu depan..

Fuhhhh....ada lagi Sessi 2 plak lepas ni..