click...click...

HITS

Followers

Wednesday, February 24, 2016

Balik Juga Akhirnya

Tepat jam 10.30 pagi, Cikgu Kelas Danial call.

Bagitau boleh ambik Danial sebab dia pun macam tak larat je nak sambung balik belajar. Lepas PJ, dia sambung tido balik dalam kelas...

Ok la Danial.. 

Balik dan berehat je la kat rumah ye. 

Anak manja ibu..

2 reaksi yang berbeza

Pagi tadi Danial ke sekolah gak akhirnya...

Itu pun mula2 tu dia merengek2 gak sebab kata sakit kaki..

Aduhai...jenuh gak la pujuk2 dia tadi.. last2 ke sekolah gak.. daku dah lama tak hantar Danial sampai ke kelas, jadi agak excited gak bila tengok meja2 dalam kelas tu dah dibalut dengan alas yang sangat cantik.

Baru kejap tadi Cikgu Matematik dia merangkap kawan daku watsap gambar dia..

Bila ditanya , nak balik ke? Dia tak nak balik. Lepas tu bila dah mula buat kerja, baru dia nampak macam ok sikit.

Kita tengok nanti tengahari nanti macam mana plak keadaan dia..

Minggu depan Ujian