click...click...

HITS

Followers

Friday, February 12, 2016

Surprise....

Semalam hari lemau bagiku.
Ye la..baru balik je dari bercuti, jadi awal2 tu memang la ada rasa macam Malas je...

Semalam daku keluar dengan budak2 untuk tempah baju Melayu diaorg terus . Mujur la dapat jumpa tailor yang sesuai untuk jahit baju2 diaorg.

Cuma baju daku & Nayli je belum lagi .. sebab Tailor nya tak baik lagi bercuti.

Tup2 dalam tengahari tu dapat call dari Pak Su ku. Dia ada program di UTHM & berhasrat nak singgah ke rumah. 

So, apa lagi kan.. dengan tahap kerajinan ku yang masih kosong lagi ni daku pergi la kedai makan yang selalu daku pergi. Ingatkan nak beli la Bihun soto ke apa, alih2 dah habis plak... So daku tapau laksa je untuk pak su ku itu..

Lepas zohor pak su ku datang.Bersembang2 sakan la antara Pak Su ku itu dengan En Suamiku. 

Tq Pak Su kerana sudi menghadirkan diri ke rumah kami....