click...click...

HITS

Followers

Thursday, August 25, 2016

Trip to Sandakan ~ Singgah Kundasang Dulu......


Sebelum bertolak kita snap gambar dulu
Seperti yang daku nyatakan dalam entri sebelum ni yang untuk awal2 perjalanan daku yang drive, jadi bila hampir2 nak tiba di Kundasang, suami dengan Hariz dok sebut2 cantikkknya Gunung Kinabalu..aishhh..tak tenteram aku tengah bawa kereta..nak tengok tak berani sangat...haha...fokusss ke arah pemanduan la konon2nya....


Jadi, ni la dianya gambar2 yang diambil oleh Hariz..



sambil bawa kereta en suami tak habis2 kata cantikkkknya Gunung Kinabalu...

Tak khusyuk betul la daku drive..gambar2 ni snap by Hariz
.

Bukti aku drive..ahakkk..snap by Hariz, tahan mata dak ni..tak tido langsung
Sampai je di Kundasang, singgah Solat dan berhenti beli buah...mak aih...banyaknya pilihan..macam2 jenis buah ada tau.....pilih je....lepas tu perjalanan diteruskan sampai la terus ke Sabah Hotel, Sandakan...

Antara buah2 yang ada di Gerai2 di Kundasang

menarik ..macam2 ada

Danial baru bangun tido..bangun2 terus makan buah

Buah strawberry ni byk lagi sebenarnya, tapi sambil pilih buah, sambil makan kekdahnya..
opssssss..buah2 tu aku minta akak yang jual tu basuhkan dulu...
macam2 jenis buah lagi.....

Next, port makan kitaorang di Sandakan..........






2 comments:

idzwa kamaruddin said...

kundasang best giler! Izwa dah pegi 2 kali pun nak pegi lagiiii~

Nurhidayu said...

Izwa...hehe..kan..best sgt...nak pergi nnt bawa mak abah plak