click...click...

HITS

Followers

Monday, August 01, 2016

Jamuan Raya Di Sekolah Agama KAFA

Khamis lepas budak2 ni ada Jamuan Raya di Sek Agama KAFA diaorang... daku macam biasa, sediakan menu yang simple2 je...Nasi impit dengan kuah kacang, Agar2 Oreo Milo dan menu tambahan roti dengan kuah durian...tu pun pagi khamis tu baru mengigih cari durian... Sib baik la jumpa...Tapi durian kat sini masih mahei lagi la....RM 25 sekilo...aku beli pun hat yang dah siap2 letak dalam polisterin tu...1 bekas RM 20, ku beli dua dapat la RM 35.... 

So, jum layan gambar2 diaorang berhari raya di Sek Agama........

Pakai Baju raya 2 tahun lepas je... nasib baik muat lagi......

baju raya tahun lepas jubah..dah senteng plakkkkk

Bersama kawan2 di sek agama....

Mak pak pun boleh datang gak, tapi selepas solat asar...aku pakai cenggini je ..

Sessi tazkirah Oleh Ustaz...tak ramai kan budak2 sek ni...

Ustazah Hariz dan Danial...

Di sini kelas dibahagikan kepada 2.. darjah 1-3, satu kelas..darjah 4-6 satu kelas...

Selawat beramai2....


Time ni la dapat kenal kawan2 diaorang......

Sessi makan2....

Macam2 juadah dibawa...

Aksi Danial ..........
Ada yang makan di meja...

ada yang makan di bawah je.......

Nayli setia menemani........

No comments: