click...click...

HITS

Followers

Tuesday, July 05, 2016

Selamat Menyambut Lebaran 2016

Alhamdulillah...dah beberapa hari kitaorang balik kampung, pagi ni baru la sempat aku coret2kan sedikit di sini.... Kitaorang balik dari KK hari khamis malam lepas, bermalam dulu di rumah kakak aku di Sepang...Kemudian, pagi jumaat tu baru lah balik kampung..

Dah balik kampung, faham2 je la...macam2 benda nak buat..

Jadi, atas kesempatan ni, daku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca sekalian...

Hati2 di jalan raya ya...

Insyaallah, akan daku kembali lagi selepas raya nanti....

8 comments:

Siqah Hussin said...

Selamat hari raya kak hidayu dan keluarga 😊

nadiah izzaty said...

Waaaa~ bestnya dah di kampung . Salam Syawal jugak . Nia ingin meminta maaf jika ada terkasar dimana - mana atau menguris hati . Salam 0-0 ye . Insyaallah jumpa kita lagi di ruangan blog nie lepas raya . =)

amirah said...

Selamat hari raya ayu..!!!maaf zahir batin...

Nurhidayu said...

Selamat hari raya Siqah

Nurhidayu said...

Nia..selamat hari raya juga untuk Nia sekeluargaaaa

Nurhidayu said...

Ami...selamat hari raya juga...

idzwa kamaruddin said...

Selamat Hari Raya Ayu ! ;)

Nurhidayu said...

izwa....selamat hari raya jugaaaaaa