Followers

HITS

Monday, June 06, 2016

Sahur di Perantauan.....

Add caption

Salam Ramadhan untuk semua pembaca...

Daku dan keluarga baru sahaja selesai bersahur.. Di sini, imsak jam 4.27 pagi..

Seawal 3.30 pagi tadi aku dah bangun sediakan menu bersahur.

Memandangkan hari ni hari pertama berpuasa, menu yang aku sediakan simple2 je..

Sup Suhun dengan Kentang, Sayur Campur , Ayam goreng kunyit, Ikan talang masin dan sambal belacan jangan dilupakan...

Awalnya berpuasa di sini kan...Harap2 kitaorang dapat la bangun macam ni setiap hari hendaknya..Kalau tak, kesian la kat budak2 dan bapa budak... ^__^

Alhamdulillah...Selesai sudah sahur pertama..

Selamat Berpuasa Korang ....



4 comments:

idzwa kamaruddin said...

Selamat Berpuasa Ayu ;)

Nurhidayu said...

Selamat berpuasa izwa..

Siqah Hussin said...

Selaamt berpuasa kak Hidayu dan keluarga :)

Nurhidayu said...

tq Siqah....selamat berpuasa