click...click...

HITS

Followers

Tuesday, June 07, 2016

Program Santai Bersama Warga Staf IKM dan Keluarga...


Sabtu lepas, seawal jam 6.15 pagi dah bertolak ke Teluk Likas untuk bersama2 Staf IKM KK dan keluarga meraikan Program Santai Sebelum Ramadhan.

Acara dimulakan dengan senamrobik beramai2 dan kemudian acara Larian 3KM oleh staf IKM dan ahli keluarga..Lepas tu ada cabutan bertuah juga. Bab2 ni aku tak join la sebabnya anak2 aku ni pantang nampak 2 benda..

1. playground...sampai2 je nak main tu dulu...


2. laut...konon2 nak main tepi2 je..sekali, ambik ...terjun terus mandi2 kat situ gak sampai panggil makan pun macam nak tak nak je..

Seronok gak tapi tak dapat la nak lepak2 dan sembang2 dengan semuanya sebab daku lebih kepada jadi pemerhati aktiviti anak2..

Jum tengok gambar2 diaorang ya.


Sampai2 je main kat playgorund dulu

lepas tu jalan2 tepi pantai

Menikmati pemandangan awal pagi

bergambar di sini dulu

Acah2 main pasir je ni

Danial dah mula masuk dalam laut..

Konon2 nak main air je

Last2 terus mandi gak akhirnya...Nayli seronok sangat dapat mandi laut

Senamrobik dijalankan

Hariz dan Danial main pasir

Aksi Nayli berenang

Antara menu yang terdapat pada hari tu...

En suami menyertai juga acara larian sejauh 3km tu. Siap dapat no 3 lagi tau..

4 comments:

idzwa kamaruddin said...

kalau tak jumpe ayu kat sana ;)

Nurhidayu said...

hehe..kan izwa..kalau tak mmg budak2 ni boleh main sama2 dah

Siqah Hussin said...

pantai lagi.. bestnya!! suka pantai dan laut! :)

maaf kak, siqah pun baru ada peluang nak menjenguk blog akak. sebab hari ni cuti. hihi.

Nurhidayu said...

tak pe siqah..akak ok je...