click...click...

HITS

Followers

Thursday, June 23, 2016

KOREAN DRAMA : DOCTORS 2016 ~ Tiba2 aku dah terjebak!

Lama gak la aku tak tengok Korean Drama ni

Aku dah mula start follow drama ni sejak tengok video ni di FB.. rata2 kawan2 aku duk share je..so, aku pun klik la tengok..bila dah tengok, WOW!!! macam best je..macam menarik je..Jadi apa lagi kan.. Semalam aku dah tengok 2 episod dah..rupa2nya ni cerita baru ..ada gak disiarkan di Astro 393 , aku sempat juga rekod kut2 kalau mau tengok lagi di TV plak...

cari video ni di Youtube, tak ada plak..video ni menarik tau..
Bila aku search di Youtube, aku jumpa video Full Trailer ni..mmm..layan la ya..


Ni detail drama tersebut
Antara pelakon2 nya

Watak Utama, Hye Jung
Watak Utama gak, Hong Ji Hong
Aku dah settle layan episod 1 dan episod 2..marathon terus pagi semalam...aku tengok online je, di link ni.. KOREAN DRAMA : DOCTORS 2016 memang best...episod 1 je dah buat aku berdebar2, dan tak sabar nak tengok episod2 lain plak...walaupun ada adegan aksi pukul2, (tak sesuai tengok dengan budak2 tau)...

Drama ni ada 20 episod je..so kalau korang2 baru nak tengok, memang ok sangat la....So, jom la terjebak bersama2 ya...



4 comments:

Siqah Hussin said...

Hahaha! Yeszzza! Kak ayu pun dah terjebak dengan drama korea. Padah daripada tekan klik kan. Hehe. Drama ni rasa cam best! Siqah baru tengok episod 1 je..

Nurhidayu said...

Siqah...sebelum2 ni ada gak la tengok, tapi macam tak de perasaan sangat..hehe..tapi yg ni..tah la...maybe lain dari yang lain kut..

nadiah izzaty said...

hihihi ... Welcome to the korean drama group kak ... =) ... Drama nie antara tiga drama lainyang nadia tengah layan , hihihi ... Nadia suka pelakon yang bawak watak hye jung ( park shin hye nama nya ) tue .... Dah terjebak , hopefully akak tak jadi addicted korean drama mcm nadia =)

Nurhidayu said...

hehe..TQ nadia...dulu2 masa zaman study mmg hantu gak cerita2 korea ni..tapi dah lama la..dekat2 16 tahun ada gak la..hehe..cerita ni macam best laa..lain dari lain