click...click...

HITS

Followers

Monday, June 06, 2016

Jalan-Jalan Ke Akuaria Dan Marin Muzium

Akhirnya....dapat gak la ke sini plak...Sebelum ni aku pergi ke sini hari Sabtu dan Ahad, asyik tutup je.. Tah macam mana, masa nak pergi berkelah di Pantai ODEC tu, lalu sini dan nampak buka plak...So, apa lagi, masa tengah2 breakfast tu pakat2 la lepas habis berkelah ni, yang lelaki pergi Solat Jumaat dulu dalam UMS ni, kitaorang plak akan stay sini dulu..Sebab hari tu plak, Akuaria ni dibuka semula selepas jam 2 petang.

Sementara menunggu jam 2 petang tu, aku bawa la budak2 ni jalan2 sekitar kawasan Akuaria ni..snap la gambar diaorang... Anak sulung abang ipar aku, Shafiq ni memang pemalu sekarang ni..Ye la..dah 13 tahun kan..tak macam dulu2 dah..Dania  yang sebaya Danial pun sama gak..

Bila dah masuk ke dalam Akuaria tu, tempatnya tak de la besar sangat.. Ok je..sesuai untuk bawa budak2 masuk dalam ni..satu lagi Air cond...memang sejuk je la dalam tu..

Ok jum tengok gambar2 ketika kitaorang di ke sana...


di luar Akuaria

Besar kan ikan ni

Aku sempat snap pic ni..aksi Nayli bergurau2 dengan ayahnya

Semalam besday dia yang ke 3












tak cukup korum..sorang lagi Syafiq tak nak bergambar dah

berkepit dua je Danial dengan Dania ni

Aksi Danial

Hariz, anak sulungku

Budak2 ni memang suka..asyik berlari2 je dalam ni..


2 comments:

Siqah Hussin said...

besar-besarnya ikannnnn!!

Nurhidayu said...

aah Siqah..ikannya besar2 gak