click...click...

HITS

Followers

Monday, May 23, 2016

Tutup Lagi!!

Pagi sabtu baru2 ni kitaorang ke Akuaria lagi. Patutnya budak2 ni ada training Taekwando tapi masing2 dah ngadu penat...Minggu lepas 4 hari berturut2 diaorag ni ada latihan sukan.

Sampai2 sana je tengok2 tutup lagi la plak...alahai..dah alang2 sampai sana kitaorang lepak2 la ngadap laut ni...syok gak la sesekali layan angin laut..

Ni antara snap gambar yang sempat di ambil...

Pemandangan sana sungguh cantik..


Aksi anak2...

6 comments:

idzwa kamaruddin said...

huhuuu...renovate kot.

nurbijen said...

kesian kat anak2...
tp nak buat mcm mana, nasib baik boleh bersantai tepi pantai :)

Nurhidayu said...

2x dah pi ni..tah2 dah memang tutup tak..adehhh..tp mujur gak la dpt jumpa pantai yg sgttt cantik di UMS ni..

Nurhidayu said...

Itu la kak..hari2 diaorg dok tanya bila nak pi tgk ikan..

Siqah Hussin said...

Lihat keindahan laut pun best juga. Nanti akuaria dah buka boleh pergi ye.. renovate lah tue agaknya kan..

Nurhidayu said...

Suami akk boleh lepak2 tepi ni dekat sejam gak..mana la budak2 ni tak main air..hehe