click...click...

HITS

Followers

Friday, May 20, 2016

Selamat Hari Ibu

Semalam masa budak2 ni balik dari KAFA, Hariz & Danial bagi kad pada aku...

So sweet la...walaupun dah lewat, tapi aku tak kisah pun..

Hari tu pun kitaorang tak celebrate ke apa..Entah la..aku bukan jenis yang beria2 nak sambut la kalau hari2 sebegitu..hehe..opsss..ni aku la ye..

Jum tengok apa yang diaorang tulis ya..

Kad dari Hariz
Ayat2 dia tak boleh tahan laaa..WANGI, CANTIK, PANDAI MASAK????
Ni plak dari Danial
Ayat-ayat stamdard ..copy paste ja

2 comments:

Siqah Hussin said...

COmelnyaaa. bertambah comel bila anak-anak buat dengan hati yang seronok nak bagi pada ibu mereka :)

Nurhidayu said...

Hehe..beramai2 buat dgn kawan2 dan Ustazah..mmg excited diaorg