Followers

HITS

Thursday, April 21, 2016

Gembiranya Hati Ini

Sejak pindah ke KK, ku dah lama tak workout... ada je masa tapi ku banyak buat benda lain...

Nak jadikan cerita, baru kejap tadi ku ambik la penimbang & saja la tengok berapa berat aku yabg terkini....

Tadaaaaaa....

Terkesima jap..sebabnya tak sangka berat aku dah turun..

Yeayyyyyyyy..

Tak ada la apa2 tips pun..cumanya awal minggu ni daku tak lalu makan nasi..

Ratah2 lauk, sayur & makan buah je... buah epal, anggur, tembikai & betik wajib ada ....

Tapi itu tak bermakna aku tak makan apa2 dari karbo..aku lalu makan bihun, mee dengan roti je..roti telur, roti sandwich sardin, roti jem strawberry memang tu je la yang boleh masuk sekarang ni..

Sini cuaca panas sangat...ais memang tak dapat dipisahkan..satu lagi aiskrim.. tak ada apa2 ye, cuma tengah cuaca2 macam ni aku jenis cepat penat ..so bila penat aku memang tak makan nasi2 ni..

Moga turun la lagi ye 😂😂😂😂

4 comments:

Siqah Hussin said...

ringannyaaaa akak!!! haih, malu dengan diri sendiri. huhu

Nurhidayu said...

Misi nak turunkan sikit berat menjelang raya nanti Siqah..hahaa...nanti baju tak muat plak...😂😂😂😂

amirah said...

aduh ayuuuu...kurusnyaaa...terasa gemok sgt dah ni!! haha...ni tak lalu tak lalu ni ada gud news keeee....kalo ada bagus gak...nayli dah sesuai dah jadik kakak....

Nurhidayu said...

Hahahaaa..tak de la ami..sini panas sgt..penat tido...makan idak pun