Followers

HITS

Sunday, April 17, 2016

Aduh....Kegilaan APAKAH INI??

Gara2 nak jahit manik kat baju2 aku sempena raya tahun ni ku sanggup beli Tutorial Macam-Macam Jenis Design secara online.

Lepas dah dapat emel tu mula la rasa mcm tak puas hati plak..padahal empunya Tuto tu dah bagi Nota Tutorial sampai 18 la..

Aku beli plak Tutorial Secara Whatsapp plak....aduiiii..ni memang Kerja Gila.. Kalau En Suamiku tau ...😂😂😂😂

Kita tengok hasil kerjaku ni macam mana plak ye..

So untuk hari2 seterusnya ku sangat2 lq bz...belek2 Tutorial & cuba2 untuk menjahit plak...

Ni kerja tak menyabar namanya
12 design pun, ada 1 tu tak de design yg aku nak  belajar..mmm..tapi tak pe la. 12 pun dah byk dah ni.. 

4 comments:

umi alya said...

akak nak tempah boleh?? kihkihkih

aLin arLene said...

ooo...boleh beli online yer...baru ku tahu...

Nurhidayu said...

Kak tni..tak berani lg nak ambik tempahan kak..hehe..sendir suka2 je ni

Nurhidayu said...

Boleh alin..skrg mcm2 ada..haha