click...click...

HITS

Followers

Sunday, March 13, 2016

Koleksi Novel2ku Yang Disayangi........

Sessi Punggah & Simpan
Ni adalah salah satu koleksi barangan ku yang amat berharga ...selain dari koleksi album2 ku laaa...novel2 ni dari daku zaman belajar di UUM lagi , zaman bujang, kahwin, anak 1 hinggalah anak 3. Kemana je aku berada memang ku setia bawa. Dari Ampang ke Parit Raja, ku angkut gak...bosan2 ku layan la baca novel2 ni jap..

Tapi nampaknya..untuk kali ni, ku akan tinggalkan kembali di rumah makku.. macam banyak sangat la plak nak bawa semua2 novel ku ini. 

Harap2 akan tersimpan rapi hendaknya.. adik lelaki ku tengok terus bagitau jual la angah... RM 5 pun laku tau...aduii..tak sampai hati ku nak jual. Walhal sebelum ni daku ada gak bagi novel2 yang bukan genre aku pada adik perempuan ku..

Ku masih setia dengan hasil penulisan Ramlee Awang Murshid (RAM), Aisya Sofea, Anis Ayuni, Aina Emir, Fauziah Ashari, Norhayati Berahim dan sewaktu dengannya. Kalau novelis2 terbaru ni, aduhai bahasanya...pening daku baca..tu yang baca sekali dah bagi pada adikku...

2 comments:

Siqah Hussin said...

Banyaknya novel awak! High 5! Kita pun suka baca novel :)

Nurhidayu said...

Minat membaca dari dulu2 lg..😂😂😂