Followers

HITS

Thursday, March 17, 2016

JJCM Di Taiping : Nasi Lemak VVIP

Nak habaq ni korang..kalau la korang jalan2 ke Taiping, tup2 cari la tempat untuk breakfast, jangan lupa singgah kat sini ye...

Nama asalnya Nasi Lemak Warung Muhibah..dulu dia buka kat area Tupai, sekarang pun kalau tak silap ada lagi warung tu. Yang aku pi ni kira cawangan dia la..

Dari Taiping menghala ke Pokok Assam, so korang akan nampak warung ni belah kiri korang. Betul2 tepi jalan baq hang!!

My feveret mesti la nasi lemak sotong dia.. fuhhh..sedappp.. aku suka kuah dia la..teringat zaman aku stay kat Ampang dulu, nasi lemak sotong dekat depan Maybank Pandan Jaya memang antara yang sedap la yang pernah aku makan. Tapi lepas mak kakak tu dah meninggal, anak2 dia plak buka kedai ikut diaorang je...

Ok ..berbalik kepada Nasi Lemak Warung Muhibah ni, ada macam2 jenis lauk gak. Macam En Suamiku, dia memang dari dulu lagi layan ayam rendang dia...memang sedap...So, korang2 kena try ye..

Balik Taiping ni memang kena la JJCM..so no diet plzzzzz


Kalau tak jumpa, call je no di situ ye.
Nasi dia banyak tau..so aku mkn sikit je..separuh tu bg kat Somi aku la..

9 comments:

idzwa kamaruddin said...

amboiii dia punyer sedap bak hangg tu meliurkan sungguh laaaaa ;)

nurbijen said...

Rugi kalau diet bila balik kampung Ayu...
Cheat day orang kata.. hehehhe

Siqah Hussin said...

Sedapnya!! Ada plan nak ke Perak, jalan jlan cari makan sejak tengok Majalah 3 ritu, cuma tak b'kesempatan nak pergi lagi. If ada masa, boleh singgah sini jugak..

Nurhidayu said...

Hehe..ayat kena power ye dak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Nurhidayu said...

Betul kak nur..habis terus prog kira kalori bila kat Kg ni..hehe

Nurhidayu said...

Hehe. Ye singgahlah Siqah kalau jalan2 area2 sana tu nnt๐Ÿ˜‰

decade rider said...

Tu Bukan cawangan ni yg ori punya tempat lama org lain ambik call no ni 0175564415

decade rider said...

Memang sedap sgt..tiap jumaat nasi lemak free pulak tu..ada nasi beriani kurma kambing pergghhh gila sedap meleleh air liur x caya try tengok..dia pakai no baru dah 0175564415..kalau nak tau ni la warung yg original depa xde cawangan..yg lama x original dah

Nurhidayu said...

decade rider,

oh ye ke..saya ingatkan cawangan..sbb pernah makan juga kat tupai tu..
btw, nasi lemak sotong tu mmg sedappppppppp..raya haji nanti saya blk tpg lg.. kalau berkesempatan, nak singgah lagi..tq sudi komen kat sini ya