click...click...

HITS

Followers

Thursday, February 25, 2016

Sorang lagi Demam....

Mmmmm....daku dapat call jam 10 pagi tadi dari Cikgu Kelas Danial. Ingatkan cikgu tu nak tanya pasal Danial. Sebab hari ni Danial tak datang lagi ke sekolah. Kaki dia bengkak . Tu yg menyebabkan dia susah nak jalan..jalan pun perlahan2 je..

Sekali...rupanya, cikgu tu call sebab nak bagitau yang Abang Danial, Hariz plak demam.
Alahai...daku yang fikir en suami ada kat sini lagi, maka minta dia je la ambik Hariz kat sekolah.

Balik dari sekolah, En Suami terus bawa ke klinik. Suhu dia 38.7..tinggi gak tu. Sampai kat rumah, makan ubat dan tido terus. Hariz senang sikit nak bagi makan ubat. Malah dia boleh makan sendiri lagi. Tapi kalau Danial...fuhhhh..jenuh laaa..kena umpan mcm2 dulu...

Minggu yg sgt hectic bg aku .....

Muka penat..

6 comments:

idzwa kamaruddin said...

alahaiii..semoga anak-anak cepat sembuh!

Siqah Hussin said...

moga anak awak cepat sembuh. budak-budak pelbagai ragam kalau tak sihat nie..huhu

Nurhidayu said...

Tq...ni pun dah seram sejuk pun ada gak ni..

Nurhidayu said...

Memang pun..lps sorg..sorg..waaaa

Nurhidayu said...

Memang pun..lps sorg..sorg..waaaa

Nurhidayu said...

Tq...ni pun dah seram sejuk pun ada gak ni..