Followers

HITS

Tuesday, February 02, 2016

My Little Girl

Anak dara ni dah 2 tahun 9 bulan dah.

Manja sangat dengan daku..ke mana aje daku pergi mesti ngikut gak.

Tapi sekarang ni daku dah rasa lega sikit.

Sebab sekarang ni dia nak gak pada ayah dia..

Kalau pagi2 tu ayah dia hantar abang2 dia ke sekolah, dia nak la juga ikut.

Satu perubahan yang bagus... cumanya skrg ni ada habit baru.

Pantang abang2 kacau ke apa ke, dia punya menjerit la...macam apa je..

Satu lagi yang tak berubah ialah suka menolong daku kat dapur..Bagus Nayli..

Ni la feveret dia kalau bab2 menolong daku kat dapur
tumbuk2 bawang boleh la..cili No No No...

2 comments:

amirah said...

lahai comelnya anak dara sorang ni...leh la bagi adik dah ni ayu...sian nayli takde kawan...: P

Nurhidayu said...

Hahaaaa..ami..nanti dulu la...bg depa besar2 dulu