Followers

HITS

Thursday, February 25, 2016

Hari Terakhir En Suami di KKTM...

Kalau ikutkan hari ni hari terakhir En Suamiku di sini.

Sebabnya Isnin depan dia dah start lapor diri sepenuhnya di IKM, KK plak..

Kali ni sebagai tanda penghargaan dari dia kepada staff2 admin dia, hadiah yang ku rasa2 macam comel je diberi kepada mereka...daku yang pilih sendiri hadiahnya..

Sebelum2 ni, En Suami yang tentukan & belikan ..tapi kali ni dia tak sempat. So, daku je la yang beli.

Tadaaaaa..belikan ni je di Ikea Cheras hari tu. Staff admin dia ada dalam 32 orang. So sorang satu la ye. Dalamnya ku isi coklat dairy milk 4 pcs & coclair 4 pcs gak..

Jadi la kan sebagai tanda2 kenangan...

Dikhabarkan petang ni ada sedikit majlis perpisahan untuk En Suami...

Tiba2 rasa sayu plak nak tinggalkan tempat ni..

Gigih je tempah sticker bagai

No comments: