click...click...

HITS

Followers

Friday, February 05, 2016

Barang Pertama Daku Kemas

Memandangkan hari ni daku akan balik bercuti di kampung sempena CNY, En Suami kata bawa la balik apa2 barang untuk tinggal di Taiping je nanti.

So, dalam banyak2 barang, daku fokus yang ni dulu...

Koleksi album gambar dari zaman daku baby, sek rendah, sek menengah, zaman belajar di Matrikulasi, UUM, zaman bujang dan bekerja, konvo saja dah 1 album, bertunang pun 1 album, album kahwin agak2 berapa...

Hasaaa...ambik 6 album terus...album honeymoon satu & album gambar anak 1 sampai 3. Fuhhh..memang banyak..yang ni semua daku nak tinggal kat Taiping je nanti.
Album yang akan daku bawa 3 album yang terkini je..

Malam tadi sempat la daku & En suami packing2 baju2 mana yang nak bawa balik kampung & mana yang nak bawa ke sana..
Since tak ada kotak2 lagi, kitaorg letak dalam beg plastik hitam je dulu & labelkan .Nanti dah ada kotak, baru letak dalam tu plak..

Ok..kitaorg dalam perjalanan balik ke kampung..

SELAMAT BERCUTI...

Daku Kaki Gambar
Juga Kaki Simpan Gambar

No comments: