click...click...

HITS

Followers

Wednesday, February 24, 2016

2 reaksi yang berbeza

Pagi tadi Danial ke sekolah gak akhirnya...

Itu pun mula2 tu dia merengek2 gak sebab kata sakit kaki..

Aduhai...jenuh gak la pujuk2 dia tadi.. last2 ke sekolah gak.. daku dah lama tak hantar Danial sampai ke kelas, jadi agak excited gak bila tengok meja2 dalam kelas tu dah dibalut dengan alas yang sangat cantik.

Baru kejap tadi Cikgu Matematik dia merangkap kawan daku watsap gambar dia..

Bila ditanya , nak balik ke? Dia tak nak balik. Lepas tu bila dah mula buat kerja, baru dia nampak macam ok sikit.

Kita tengok nanti tengahari nanti macam mana plak keadaan dia..

Minggu depan Ujian

4 comments:

idzwa kamaruddin said...

hehehe..anak-anak kan..kene pakai skill memujuk dan kesabaran yg tinggi lah kiter ;)

Nurhidayu said...

Tu la..jap nak pi sek jap tak mau..pening ibu nak layan..

amirah said...

memang sakit kaki ke ayu? kenapa tu?

Nurhidayu said...

Katanya smlm masa main2 dgn Hariz, dia jatuh plak..mlm td elok je..