Followers

HITS

Friday, January 29, 2016

Sambutan Majlis MaulidurRasul

Semalam ada sambutan Majlis MaulidurRasul di sekolah budak2 ni..

Dari hari ahad lagi, Hariz & Danial dah ingatkan daku diaorang kena pakai baju Melayu, bersampin dan bersonggkok ke sekolah.

Lepas je hantar diaorg , daku sempat juga la snap gambar budak2 ni. Lepas diaorang dah mula nak berarak, daku pun balik la..

Tup2 dekat jam 11.30 pagi tu , kawan ku merangkap Cikgu sekolah anak2 ku hantar la watsap ...

Alamak...excited plak tengok diaorg ni makan dalam talam beramai2..excited je muka masing2..

Menu diaorg pun best...Nasi Jagung, ayam masak merah, dalca daging & sayur fucuk..Berselera sungguh tengok budak2 ni makan lagi2 dak Danial ni..

Sebelum berarak beramai2
Makan dalam talam..merasa la juga

2 comments:

idzwa kamaruddin said...

syahmi sufiya ptg nie..

ehhh sedap nyer la haiii makan dalam 1 dulang! memori sgt nie ;)

Nurhidayu said...

sini makan macam tu rupanya kalau ada sambutan Maulidur Rasul..sesekali, diaorg kata seronok gak