Followers

HITS

Sunday, January 24, 2016

Riadah Di Pagi Ahad

Memandangkan hari ni hari Cuti Umum, maka pagi2 daku dah ajak budak2 main kat court belakang.

Lama gak la tak Exercise kat belakang lagi2 sejak tak ada dah jiran merangkap kawan ku disini iaitu Kak Ct.

So tadi sempat la daku main tennis jap..tak lama pun dalam 20 minit je..

Lepas tu Hariz nak main tennis plak. Daku plak main bola sepak ala2 futsal dengan Danial & Nayli..

Main sikit2 pun dah berpeluh. Tu yang best tu..lepas tu sebab daku dah janji dengan En Somi nak ke Pasar Tani, maka cukup masa kami pun balik..

Jadi lah serba sedikit Riadah Pagi Tadi..
Macam2 aksi Budak2 Ni

No comments: