click...click...

HITS

Followers

Thursday, January 28, 2016

Nasi Briyani Power, Batu Pahat

Ramai orang kata makanan kat sini sedap.


Jadi lepas je teman En Suami pergi check up , kitaorg singgahlah sini.

Masa ni daku tak berapa sihat sangat sebab masih lagi sakit tekak.

Jadi, daku tak dapat la menikmati dengan sungguh2 sekali.

Ku tengok En Suami begitu semangat habiskan Nasi Briyani Kambing dia.

Daku macam biasa, Nasi Briyani Ayam gak la menjadi pilihan. Kering ayam dia, kuah dalca pun so - so je la.. memang tak habis la daku makan.

Dak kecik Nayli ni mencuba Puding Slurp la plak..aishhh..jenuh la aih nak ajar dia makan terus dari botol..so, daku letak dalam pinggan & dia suap sendiri la puding slurp tu...erkk..  manis sangatttt..

Mmmmm..kesimpulannya..adakah ini kali pertama atau akan ada hari seterusnya???

Tengok je la nanti ye..
Nasi Briyani Ayam
Mula2 je macam nak makan..lepas tu dia tak mau dah..

No comments: