click...click...

HITS

Followers

Tuesday, January 26, 2016

Koleksi Buku Bekal @ Bento

Macam biasa...

1 @ 2 hari sebelum nak masuk sek kena gak belek2 sumber inspirasi ku ini dahulu...
Lepas daku puas belek2, kena sua plak pada empunya diri yg bawa bekal ni..

Kalau sebelum ni, Hariz follow je apa daku masak dan bekalkan untuk dia..
Tapi hat Danial ni kena tengok la juga menu apa yang dia nak...

Kalau menepati dengan bahan2 yang ada, memang daku usahakan juga la buat..

Kalau bahan2nya tak ada ke @ tak sempat nak beli ke, maka kena la cari resipi bento yang mudah dan menyenangkan.

Dulu2 daku suka gak la deko2 ni...tapi sekarang ni, Hariz tak mau dah bawa yang deko2 ni..

Segan katanya ....adehhh..sabar je laaa...

Ni antara buku2 rujukan daku untuk membekalkan budak2 ni...
Antara koleksi peribadi ku

4 comments:

amirah said...

ayu, sama je cam ahmad..dia kata takyah deko2 lagi mama..ahmad asalkan bawak bekal aje dia dah okay

Nurhidayu said...

Kan.lg senang koje mak..tak yah pening2 nak deko2 apa😂😂

aLin arLene said...

amboih...siap ada buku!!

Nurhidayu said...

Hahahaa...gigih weh..gigihhhh