click...click...

HITS

Followers

Wednesday, February 26, 2014

Semangat yang hilang..........

Seminggu berlalu dengan pantasnya...dapat la juga feedback dari beberapa syarikat / individu yang ada sediakan perkhidmatan sewa lori ni..setakat ni tak dapat lagi kata putus ..ini disebabkan sekembalinya en suami dari parit raja khamis lepas, beliau telah pun demam...

Lepas tu bermula la episod sorang2 yang lain plak demam..mujur la baby nayli hanya semalam je..tu pun lebih kepada batuk dan selsema..danial plak memang demam dia on off on off.. hariz pun sama.. daku yang jarang2 sakit pun kena gak la tempias sama...mmm..pakat la anak beranak semua demam..

korang doakan kitaorg sembuh ye...lagi2 en suami n danial yg sampai kena ambik darah ..

makanya, mood nak mengemas ke nak tengok apa2 barang yang perlu dibawa pun tah ke mana-mana... serius, hilang terus mood tu..asyik fikirkan hal ni je...fikir fikir pun lama-lama sakit kepala gak dibuatnya....