Followers

HITS

Tuesday, May 27, 2014

♥♥♥SALON MUSLIMAH ♥♥♥

Sejak pindah ke sini badan memang rasa penat2
Lagi2 dalam bulan ni je hampir 
Tiap2 hujung minggu travel
Kalau tak ke KL
Travel balik Kampung
Bila dah balik ke sini
Mula la sakit belakang la
Kaki la...

Mujur la dalam minggu lepas
Mak abah datang ke rumah
Boleh la kejap tinggalkan baby & danial
Sementara daku pergi berurut
Mula2 tak plan nak bawa hariz. 
Tapi bila tinggalkan berdua dgn danial
Diaorg ni asyik buat hal je
Pening plak mak aku nak layan nanti
So pesan kat dia bawa buku "BOBA"
untuk dibaca ketika aku berurut nanti..

Spa Salon Muslimah ni
Kawan aku yg memang stay kat sini
Yang rekemenkan
Memandangkan daku mmg plan nak berurut
Kemudian nak potong rambut & cuci sama
So sini la tempatnya

Lokasi : di bangunan Mara Parit Raja
Landmark : KFC

Servis dia? 
Bagi aku memang ok la..
Badan tengah penat
Urut la mcm mana pun rasa ringan la sikit
Lagi2 bila akak tu kata urat kat belakang
Badan memang dalam keadaan tegang
Bila check peranakan plak
Katanya jatuh sikit
T_T
Mungkin disebabkan
Aku banyak angkat barang2 berat
Masa pindah tempoh hari
So kakak tu dah angkat sikit peranakan aku tu

Potong rambut pun kak zaiti yg potong
Memang serba boleh akak ni




No comments: