click...click...

HITS

Followers

Friday, May 02, 2014

Jatuh cinta lagi....♥♥♥

Jatuh cinta lagi..
Jatuhhhh cintaaa lagiiii

Kali ni dengan tudung yang satu ketikanya
Aku tak pandang pun..

@_@

Tak pandang bukannya apa
Sebab tudung ni tudung bawal
So nak kena iron laaa
Daku ni boleh dikatakan agak malas la.juga
Bab2 iron ni..
Lagi2 bila zaman bekerja dulu

Tapi tu la..sapa sangka kan
Satu hari tu masa jalan2 kat
BP MALL
Terjumpa la kedai aidijuma ni
Masuk2 je memang dah nampak
Banyak jenis tudung bawal yang 
Cantik2..
Harga pun memang "cantik2" gak laa
Dalam RM 49-59 selai..
So aku lg tertarik 
Kat satu bahagian ni..
Di mana kat situ semuanya 
RM 10 je sehelai..

So rembat la 5 helai

^____^


Semalam 1 Mei
Ada sale lagi kat store2 aidijuma ni
Walaupun daku dah ada kat kl
Tapi tak de nya la nak pergi lagi
Kalau ada masa nanti baru nak pergi


Daku lebih suka lagi gaya tudung bawal ni
Dijadikan ala2 shawl
Sebab bila pakai macam biasa
Ala2 budak pun ada..


suka sangat tudung ni
Selain dari corak bunga
Warnanya pun memang warna feveret aku

@_____@

P/s : tengok sampai bila tahap kerajinan daku ni..



4 comments:

Fiza Rahman said...

Baru ada 2 koleksi AJ.

ayu said...

Fiza...meh kita tambah koleksi

nurbijen said...

mmg cantik ayu... nampak muda walau dah anak 3...

ayu said...

Hehe..tq kak...walhal dah 33 dah thn ni