Followers

HITS

Thursday, May 01, 2014

Fun Bowling ♥♥♥

Hari selasa malam baru2 ni
Ada game bowling antara staf KKTM
En husband mula2 tak nak pergi
Penat katanya
Sebab baru lepas siapkan bajet 
Tapi last2 pergi la juga..
Tu pun lepas isya baru pergi
Walhal jam 9 game tu bermula
Aku yg mula2nya memang tak mau main
Tapi budak2 ni nak sangat main
Kalau kat kl dulu
Lane dia ada la palang
So kalau diaorg main pun
Tak de la masuk longkang...

Tapi kat sini mcm tak ada je
So aku pun main la sama
Bersama budak2 ni
Dan juga jiran aku kat sana
Ieqa namanya
Kitaorg lepak berdua je
Dengan anak masing2


Kami main 2 games
Penat la juga
Yg geng2 KKTM ni 
Main sampai 3 games
Fuhhhh...lama gak la tunggu

Bila dah habis tu
Sessi penyampaian hadiah plak...
Tunggu punya tunggu 
At last en husband dapat 
No 2 daaa


Tak sangka la plak...
Walhal awal2 tadi dia sendiri tak mau datang la


Budak2 la paling gembira sangat
Bila dapat main bowling ni....


No comments: