click...click...

HITS

Followers

Thursday, April 03, 2014

Hari yang ditunggu2......PINDAH RUMAH!!



Alhamdulillah...
Hari yg ditunggu2 pun tiba...
Pagi tu ramai gak yg turun menolong..
Adik lelaki daku, abg ipar, biras , abg husband pun ada
Lori datang dalam jam 9 lebih..
Proses mengangkut barang lebih kurang 2 jam gak

Settle angkut semua brg dlm lori
Dalam jam 11 lebih diaorg pun gerak

Daku sekeluarga gerak lambat sikit
Sebab nak kemas2kan rumah dulu

Kitaorg gerak pun dalam jam 1 lebih
Sampai ke parit raja dalam jam 4 lebih..

Penatnya drive sendiri..
Tapi lg penat mengemas rumahhhhh
Waaaaaa

Mujur la PIL follow sama ke parit raja

^_____^

2 comments:

arLene said...

selamat mengemaslaa ye ayu...aku dah sebulan pindah still rumah penuh ngan kotak2...tu yang kena sound ngan husband tuh...mengemas2 pindah nih memang wife yang banyak keje than husbeng...hehehe...sebab kalau dia salah letak, kita gak membebel kat dia...hahaha...balik keje pun dah penat, al tutup mata sebelah dululahhh...

ayu said...

Alin...hehe...aku kan lega byk la..PIL aku turun sama tolong pindah n kemas..so dapur mmg settle dah..cuma.peti ais je tak de lg ni..

Bilik tidur, bilik budak2 n bilik bacaan je belum kemas lg ni..aku blk kg ni seminggu..budak2 demam campak...husband aku pi kursus