Followers

HITS

Friday, March 28, 2014

Kedai Gunting Rambut Kegemaran En Suami..

DHIL HAIRSTYLE @ ANGGERIK MALL, SHAH ALAM

Kedai ni la menjadi tumpuan en suami
bila bab2 gunting rambut ni
hinggakan rambut budak2 ni pun digunting
oleh orang yang sama

Kedai ni di Tingkat 1
di Anggerik Mall Shah Alam

kalau pergi hari minggu memang ramai orang
dan percaya atau tak
walaupun barber ni mengambil masa 
yang agak lama untuk menggunting
tapi pelanggan2 dia sanggup MENUNGGU!!
itu hakikatnya

daku sempat memerhati lagi cara beliau menggunting
rambut budak2 ni..
wahhh..memang kagum
gaya memang pro
dan amat berhati2



4 comments:

umi alya said...

hensemnya 2 beradik tu

nurbijen said...

Kalau dah suka tu, tunggu lama pun sanggup, kan?
Kat sini, saya la yg jadi barber utk hubby dan anak2... nak jimat punya pasal :)

ayu said...

Hehe..tq kak tini

ayu said...

Kak nur..dulu2 mmg saya la barber budak2 ni..habis tobek2 dibuatnya..hehe..tu yg husband kata tak yah dah..haha