Followers

HITS

Wednesday, March 12, 2014

H.A.P.P.Y + B.I.R.T.H.D.A.Y + T.O. + M.E.

Ehem..ehem..
khamis lepas adalah besday ku..
yang bestnya daku dgn ditemani en suami
seawal pagi telah pergi ke JPJ Padang Jawa..

nak renew lesen aku laa..
kali ni ambik..
renew terus 5 tahun siap2..

rasa2 dah sampai awal pun..
Jam 7.45 pagi dah sampai..
punya la ramai orang..
so tunggu punya tunggu 
dalam sejam gak la selesai.. 

malam tu kami sekeluarga makan2 kat luar
saja je la bawa anak2 makan pizza hut..
^_^

keesokan harinya,
my bff datang..
sapa lagi kan..
cik kak flore tu la..
memang biasa kalau dia ada kursus kat kl, 
dia memang akan singgah rumah daku punya
so, tup2 dia bawa ni juga..

 pagi sabtu plak, 
plan asal nak ke Kenanga.
dengan ditemani cik kak flore tu 
dan adik ku pun datang sama dari Kampar,
tup2 en suami pun mau ikut jugaaa
ok la, jum la jalan2 ke sana beramai2..
lamanya tak berjalan2..
memang penat gak laaaa
 


6 comments:

amirah said...

yang penting nayli comelll...siap ada headband...alalala...baiknya dia..ibu dia pun menten comel je tau..jeles aiii

Fiza Rahman said...

Happy belated birthday ayu ☺

ayu said...

Hehe...penat cik kak...ada sekali tu time khairy demam , dgn ayu sama kurg selera makan huhu...

ayu said...

Tq fiza

arLene said...

happy belated birthday ayu...cute nayli duk diam jer...

ayu said...

alin...tq dear