Followers

HITS

Friday, February 28, 2014

Akhirnya......Sebulan lagi...

Bismillah

Di pagi jumaat yang mulia ini, 
bersamaan 28 Februari 2014
notis berhenti ini bakal diserahkan.


lama betul tak mengarang notis dalam bahasa ni..
sebelum2 ni notis berhenti yang ada dalam simpanan memang 
dalam bahasa inggeris je..
so, bila nak kena hantar dalam bahasa melayu
mak ai..ambik masa gak la semalam mengarang

ayat pun ala-ala skema pun ada

moga lepas ni urusan untuk berpindah dipermudahkan


8 comments:

Mama Lynd said...

Nak hantar jugak..!!!!

ayu said...

mama lynd, jum2..hehe

umi alya said...

kiranya sebulan juga le PJJ..

ayu said...

kak tni...husband kata tiap2 minggu nak balik..nak tgk2 apa yg blh buat utk pindah ni..

Fiza Rahman said...

Good luck ayu. Nak jadi orang johor dah. Smoga dipermudahkan semua urusan.

ayu said...

tq fiza

amirah said...

moga semuanya ok ye ayu...nanti update ek bila dah pindah, dah jd org johor nnt

ayu said...

insyaallah ami..nnt ayu roger ye