click...click...

HITS

Followers

Tuesday, January 28, 2014

Tadika Baru...

 2014


Permulaan di tahun baru
Hariz telah bertukar tadika
untuk sama2 belajar dengan Danial

Selain dua beradik ni, 
anak kakak ipar pun sama belajar di tempat yang sama

Untuk sebulan yang pertama ni, 
nampak juga perubahan emosi dari Hariz
Mungkin sebelum ni di tadika lama
dia kurang aktif 
kurang bercampur

tapi di sini,
Alhamdulillah..
Mungkin juga faktor adik dia ada bersama
Mungkin juga faktor persekitaran
Mungkin juga cara didikan dan kawalan dari Cikgu tadika di sini

Banyak faktor perlu diambil perhatian
Yang penting, Hariz selesa
Hariz suka
Dan banyak cerita yang disampaikan 
selepas balik dari sekolah

Danial?
Mengikut laporan dari cikgu di sana, 
agak kerap juga "buat @ gaduh" dengan abang dia..
aduiii..
ini budakkk..memang la...


6 comments:

Fiza Rahman said...

Elok lah tu adik beradik sama tadika. Ada gang ☺

Sidratul Muntaha said...

adik beradik bila satu tmpt..
huhu..
samalah mcm dak ara dengan abag dia..
skrg abg dia dah 6y
dia masuk sama2 4y kat kindergarten..
ari2 duk teriak ejek abag dia mok..
abag dia rilek je..
ahahah

ayu said...

fiza...geng naik van sek sama2

ayu said...

sidratul..kan..bila sama2 sek ni mula lah mcm2 perangainya

nurbijen said...

Alhamdulillah, kita pun lega bila Hariz lebih serasi dgn tadika baru ni.... moga dia terus rajin belajar sama2 dgn Danial :)
Betul la Ayu, geram tgk telatah budak2 tu....

ayu said...

kak nur..memang lega sikit kak..