click...click...

HITS

Followers

Friday, January 24, 2014

Rindu Kembali Menjelma....

Rindu...ye..
Rindu untuk kembali aktif berblogging...
Rindu untuk blogwalking...
Tetiba rasa sepi bila dah lama tak ke sini..

Azam...
Azam tahun ni nak aktif kembali ..Insyaallah
Semoga tahun ini ada cerita2 yang boleh berkongsi bersama2 dengan rakan2 yang lain..

Sekian..

*macam tak reti nak mengarang pun ada*
*masih adakah yang mengingati diriku ini*

10 comments:

Fiza Rahman said...

Silalah aktif kembali.

nurbijen said...

Rindu Ayu juga...
suka baca cerita Ayu..
mula2 mmg blur.. keep on writing yer :)

Liza Yati said...

Mesti la ada ayu. Ternanti2 liza... zmn sama2 blogging dulu. Liza pun dh suam2 kuku.. huhu..

ayu said...

Insyaallah fiza..
Doakan semoga berterusan ye

ayu said...

Salam kak nur...rindu akak juga..time anniversary je mesti teringat akak

ayu said...

Hi lizaaaa...muahhh.nanti ayu singgah ye .rindu kamu juga

umi alya said...

rindu ayu juga w/pn hari2 baca coretan kt fb tp auranya tak sama kt sini

amirah said...

ayu, rajin2 update dengan gmbr bento tau...hihi

ayu said...

kak tini...

aahh kak..memang tak sama kan..

ayu said...

ami, insyaallah