click...click...

HITS

Followers

Wednesday, September 18, 2013

^A.N.A.K S.U.S.U.A.N^

Alhamdulillah..
Nak cerita la sikit tentang anak susuan ayu ni
Namanya Nur Eryna, anak ke 3 kakak ayu...
Lahir 2 hari selepas Nayli dilahirkan..
Start jadi anak susuan selepas kakak balik berpantang
kat kampung selepas pantang 2 minggu kat sepang..
Eryna kuat juga menyusu
So ada masa kitaorg gilir2..
Nayli juga ada menyusu dengan kakak

Kakak baru je start masuk mengajar balik...
Agak payah juga dia nak mengejar keperluan eryna..
Ini kerana Eryna memang dah campur dgn fm sejak lahir..
Tapi kakak tak mengalah..
Walaupun dah beli 2 jenis pam dlm pantang
(Bateri n elektrik jenis pigeon)
tetap gigih gak nak cari pam lain...
Ohhh...bangga sgt dgn kemahuan kakak
Yg betul2 bersemangat nak nyusukan eryna..
So ayu cadangkan rumble tuff...
Beli ngan kak hazarina di lunatots putrajaya...

Alhamdulillah...dah 3 minggu berjaya fully bf Eryna..
ayu nak menambahkan lagi semangat utk beliau
Maka ayu berikan 10 botol ebm pd kakak
Utl back up susu yg ada utk eryna
10 botol x 5oz Telah pun dihantar
Ketika ke rumah kakak jumaat lepas...

 Semoga eryna terus membesar dgn susuibu.

Ketika share gambar mengenai anak susuan ayu ni..
Banyak pm yg ayu terima dari kawan2...
Masing2 bertanyakan soalan yang sama..

*mcm mana nak banyakkan susu*

Soalan cepumas bagi ayu tu..
Oh...satu lagi...

*makan apa ye utk banyakkan susu*

2 soalan tu nanti ayu jawab utk entri seterusnya lah ye...

^_^

Semoga kalian terus membesar dengan susu ibu!!
Semoga dipermurahkan lagi rezeki utk Nayli & Eryna...
Amin..