click...click...

HITS

Followers

Wednesday, September 11, 2013

Pecah rekod!!!

Nampaknya kali ni
Nayli dah pecah rekod la..
Tapi ianya bukan satu kebanggaan pun ye..
Setelah hampir seminggu lebih 
Nayli batuk2 & tak baik2 gak..

Dah try garlic oil
Dah try teknik steam

Walaupun makin berkurangan
Tapi bila malam n sejuk2 je nayli akan batuk2 lg..

Macam malam semalam kan hujan lebat..
Jd nak dijadikan cerita sblm tido tu dah perasan
Nayli batuk2 n ada bunyi wheezing tu lg  
Alih2 jam 5 lebih tu daku terjaga bila dgr nayli batuk
Tak henti2 sehingga en suami pun bangun sama..

Last2 pagi tadi ke sini la juga..
Klinik pakar kanak2 Dr Ong
Lokasi klinik di area2 ampang point
Deret RHB Bank..

Masa kena neb ni mujur la nayli tak nangis..
Danial dulu 4 bulan baru start ambik neb...
Time tu kat TMC
Hariz plak masa setahun..

Alahaiii..bila dah ada keturunan yg ada asthma n lelah ni
Maka kena la siap sedia ye..