click...click...

HITS

Followers

Wednesday, September 11, 2013

Pecah rekod!!!

Nampaknya kali ni
Nayli dah pecah rekod la..
Tapi ianya bukan satu kebanggaan pun ye..
Setelah hampir seminggu lebih 
Nayli batuk2 & tak baik2 gak..

Dah try garlic oil
Dah try teknik steam

Walaupun makin berkurangan
Tapi bila malam n sejuk2 je nayli akan batuk2 lg..

Macam malam semalam kan hujan lebat..
Jd nak dijadikan cerita sblm tido tu dah perasan
Nayli batuk2 n ada bunyi wheezing tu lg  
Alih2 jam 5 lebih tu daku terjaga bila dgr nayli batuk
Tak henti2 sehingga en suami pun bangun sama..

Last2 pagi tadi ke sini la juga..
Klinik pakar kanak2 Dr Ong
Lokasi klinik di area2 ampang point
Deret RHB Bank..

Masa kena neb ni mujur la nayli tak nangis..
Danial dulu 4 bulan baru start ambik neb...
Time tu kat TMC
Hariz plak masa setahun..

Alahaiii..bila dah ada keturunan yg ada asthma n lelah ni
Maka kena la siap sedia ye..


12 comments:

Fiza Rahman said...

Siannya nayli. Semoga cepat sembuh. Memang risau kalau anak batuk teruk ni. Boleh buat badan jadi susut.

umi alya said...

alyapn sama, batuk2 bila cuaca sangat sejuk, pnah abahnya bw ke hosp t/mlm mgu lepas tp doc kata xder apa2, cuma batuk biasa jer..

itulah semangat makin kuat ntuk ke klinik swasta, pasti dpt neb, baru lega sikit budak tu

arLene said...

comelnya baju nayli...mesti ko rambang mata menyopping je kejenye kan? hehehe

ayu said...

Tq fiza...aahh...bila tal sihat ni kurang juga dia menyusu

ayu said...

Yup kak...bila dah kena neb baru kurg bunyi wheezing dia...tido pun dpt la lama sikit..klu tak asyik terjaga2 je

ayu said...

Alin...hehe ..beli time pureen warehouse sale je..baju tu 1 set rm8...ok la kan...

amirah said...

sian nya nayli..arissa pun rasanya first ambik neb masa umur 6 bln kut..

Liza Yati said...

Sama la dgn liza. Ank2 kalo btk kena standby je tkt penat. Get well soon nayli..

ashra said...

owh..samalah kita ayu.keturunan lelah..
ahamdulillah aleesya tak pernah neb.
aaron umur setahun diagnose lelah sampai skang mmg beli terus neb.

next,mudahan sihat.tapi da bersedia juga kemungkinan..hehe..saya sendiri masa kecik2 pun teruk...
umur 12 tahun baru hilang sepenuhnya.

mudahan nayli sihat selalu ya...

ayu said...

Itu la ami...kecik2 dah kena kan...huhu

ayu said...

Mmg liza ....bila batuk2 tu standby je la kan

ayu said...

Oh .ash siap beli neb lg ye..bagusnys..standby siap2 kan