Followers

HITS

Friday, July 05, 2013

#1 bulan#

Sekejap je masa berlalu...
Nayli dah pun sebulan hari ni..
maknanya, pantangku lagi 14 hari je...
ahad ni kitaorg akan balik KL 
dan daku akan pantang SENDIRI2 di sana...
harap2 berjalan lancar la nanti...

jum sambung kemas barang!!

14 comments:

Norlizayati Othman said...

wAH CHUBBYNYA NAYLI!!

Fiza Rahman said...

Kejap nya ayu. Rasa mcm baru jer bersalin ☺

ayu said...

liza...nayli kuat nyusu...

ayu said...

fiza .....daku sebaliknya...nak cepat2 masa berlalu..haha

nurbijen said...

kejapnya.. rasa baru jer baca kisah ayu bersalin..
makin labuh pipi nayli... xpe anak lelaki ikut papa.. orang kata sejuk :)

umi alya said...

teringin nak cubit2 jer..

ayu said...

kak nur...hehe..hari tu update kisah bersalin lambat sgt..tu yg akak rasa mcm cepat je..hehe

ayu said...

kak tini..jum la bertentang mata..hehe

umi alya said...

ha'aaaa itu le, rncg tp blum ksmpaian.. in shaa allah..

ayu said...

Akak ada no ayu kan...klu turun kl nnt bgtau ye...;-)

ashra said...

chumel nayli..

ayu,bila balik sini eh?lepas raya ke?
mudahan ada kesemaptan nak jumpa nayli..hehehe

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

ayu said...

ash..sorry dear..jarang singgah sini...Dgn fb je..dah blk beraya kat kg ni

ayu said...

saifudin...tq