Followers

HITS

Saturday, March 17, 2012

KHAS UNTUK SUAMI ISTERI!!!

Sumber : FB



Cara Isteri Kacau Air boleh merubah DUNIA.



Rumahtangga ANDA tidak damai?? 

Cuba intip bagaimana isteri anda mengacau air semasa membuat air teh atau kopi. 

Adakah isteri anda mengacau secara berarah jarum jam atau secara berlawan jarum jam? 

Setiap kejadian ALLAH swt di alam ini semuanya bergerak berlawan jarum jam. 

Mengikut pakar metafizik, pergerakan secara berlawan jam menghasilkan TENAGA POSITIF.

Dalam Islam, ketika seseorang thawaf di sekitar Ka’bah, maka ia memulai dari Hajar Aswad, dan gerakannya harus ke kiri berlawanan dengan arah jarum jam. 

Hal itu adalah penting mengingat segala sesuatu di alam semesta dari atom hingga galaksi itu bergerak ke kiri berlawanan dengan arah jarum jam.

Elektron dan proton di dalam atom mengelilingi nukleus secara berlawanan dengan jarum jam. 

Di dalam tubuh, sitoplasma mengelilingi nukleus suatu sel berlawanan dengan arah jarum jam. 

Molekul-molekul protein-protein terbentuk dari kiri ke kanan berlawanan dengan arah jarum jam. 

Darah memulai gerakannya dari kiri ke kanan berlawanan dengan arah jarum jam.

Di dalam kandungan para ibu, telur mengelilingi diri sendiri berlawanan dengan arah jarum jam. 

Sperma ketika mencapai indung telur mengelilingi diri sendiri berlawanan dengan arah jarum jam. 

Peredaran darah manusia mulai gerakan berlawanan dengan arah jarum jamnya. 

Perputaran bumi pada paksinya dan di sekeliling matahari secara berlawanan dengan arah jarum jam.

Putaran matahari pada paksinya berlawanan dengan arah jarum jam. 

Matahari dengan semua sistemnya mengelilingi suatu titik tertentu di dalam galaksi berlawanan dengan arah jarum jam. 

Galaksi juga berputar pada paksinya berlawanan dengan arah jarum jam.

Apabila isteri, pembantu rumah dan pembantu office buat air dengan mengacau secara ikut jarum jam secara tidak sedar mereka memasukkan TENAGA NEGATIF kedalam minuman dan akan menghasilkan TENAGA NEGATIF di dalam rumah, tempat kerja, masyarakat dan negara.

Pakar Metafizik juga percaya manusia mulai diserang sesuatu penyakit apabila electron dan proton di bahagian tertentu dalam tubuh bergerak mengikut arah jarum jam.

TETAPI mengapa jam yang kita pakai dicipta bergerak ke kanan…???

Adakah ini ciptaan gerakan FREEMASONS untuk menghasilkan TENAGA NEGATIF di dalam setiap manusia yang memakai jam tangan!!! ???

Aku mencari jam tangan yang jarumnya bergerak dari kiri ke kanan..................adakah??

18 comments:

ieda said...

sukee semua .. ;)

mizah said...

haa?tak terfikir pun semua tu..hihi,jam boleh cari yg digital kalau tak jumpa yg lawan jam..hihi, lepas ni nak try bancuh lawan arah jam..hihi

zaidah said...

ena kaji tu kenapa jam tangan bergerak dari kanan...

ashra said...

thanx sharing.pasni kene kaco air lwn jam la.hehe

Nida said...

laaaa baruku tahu selama ini Kak Nida kacau air salah arah..hehe. Thanks AYu berkongsi info...

p/s: Kak Nida pun nak cari jam yg lawan arah putaran ler

fiza said...

Baru ku tahu...thanks ayu.

WIZ said...

Ayu, ada2 jam yang jarumnya lawan jam.. sy penah terbaca n sy da google... ni url nya http://surerich-ustaz77.blogspot.com/

syayassir said...

sambil baca entry ni, sambil buat gaya mengacau air... eh, tak ingat lah arah lawan jam atau ikut jam? ni yang nak pegi buat air ni... :)
terima kasih share artikel ni ayu... :D

ayu said...

Ida:thanks....

ayu said...

Mizah:tu la pasal.info ni pun dpt dr fb...ada membe share.....

ayu said...

Zaidah: sila kaji ok..hehe

ayu said...

Ash:gitu la jawabnya kan.....

ayu said...

Kak nida:ayu pun dpt dr fb kak..tak tau sejauh mana kebenarannya....hehe

ayu said...

Fiza:ur welcome....

ayu said...

Wiz: tq..nnt saya tgk link tu ye...

ayu said...

Sya:ur welcome.......hehe

Liza said...

Owh, dah tersilap selama ni....

Ada kan jam camtu tapi mesti super mahal.

ayu said...

liza : jum kita sama2 try ye