HITS

Followers

Thursday, April 17, 2014

Ketawa Bersama....Menangis Bersama

Hero2 daku, 
Meor Imran Hariz
&
Meor Imran Danial

Sorang 6 tahun
Sorang lagi bln 10 ni cukup 5 tahun

Bila main sama2 elok je...
Bila bergaduh!!
Ya Ampun
Takut tengokkkk

Aku pun tak tau la..
Dah ajar supaya share semua benda
Dah ajar supaya abang beralah
(Tapi bila asyik kena je, dia pun hangin juga la)

Ni kes en danial ni 
Bergaduh pasal apa tah dengan hariz
Mula2 dengar bergaduh mulut je
Mungkin danial ni tak tahan
Pappp dia pi TAMPARnya mata dak hariz ni

Hariz ni plak jenis kalau tak sakit 
Dia tak akan nangis punya lah..
Ni dah sakit sangat la ni
Sebab tu dia nangis..

Denda ku pada danial
Puk sikit tangan dia
& suruh dia minta maaf balik
Pada hariz, salam & peluk dia..

Mula2 dia tak mau buat gakkk..
Lepas aku kata nak bg denda kedua
"Duduk di kerusi di sudut hujung bilik"
Baru la dia buat..


Pening aku layan budak2 ni

Tapi diaorg la rajin melayan Nayli
Bila aku sibuk buat kerja di dapur 
@ di mana2


P/s : dlm tengahari ni insyaallah nak register hariz ke
Pra sek & sek keb terus..harap2 la dapat..
Memang aku dah plan biar la diaorg ni asing sek ..
3 bln masa di Ampang dulu, macam2 versi cerita
Aku dengar dari cikgu2 sek diaorg

T_______T